Martin Lindstrøm ma za sobą ponad 25 lat doświadczenia w biznesie, pozycję autorytetu w dziedzinie neuromarketingu oraz jednego z najlepszych brandingowców na świecie i kilka bestsellerów na koncie. Jest felietonistą na łamach światowej prasy, doradza największym korporacjom i współpracuje z czołowymi ekspertami.
Jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie – Time Magazine
Mając zaledwie 12 lat Martin rozpoczął współpracę z oddziałem projektowania LEGO, gdzie z upływem lat rozwinął fascynację marketingiem. Uczęszczał do European Academy of Advertising, równolegle otrzymując oferty z wiodących agencji marketingowych. W wieku lat trzydziestu został globalnym COO w British Telecom/LookSmart. Według listy opublikowanej przez Chartered Institute of Marketing, Martin jest jednym z najbardziej znaczących specjalistów brandingu na świecie. Zasiada w kilkunastu zarządach globalnych korporacji, a jego klientami są m.in. Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Reuters, Visa, McDonald’s. Jego ostatnie książki, których współautorami są ikony marketingu (Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold i Philip Kotler) przetłumaczone zostały na ponad dwadzieścia języków i zyskały tytuł bestsellerów.
Co oferuje?
Wizjoner i doświadczony nauczyciel – Martin odsłania tajemnice nowoczesnego marketingu, zarówno off-line, jak i dynamicznie rozwijającego się obecnie marketingu on-line. Proponuje innowacyjne rozwiązania poparte studiami przypadków i instruuje jak wykorzystywać nowo powstające techniki budowania silnych, międzynarodowych marek. Jego nauki są inspirujące, szczególnie dla firm poszukujących nowych strategii konkurencyjnych. Niezależnie od tematyki, Martin zaszczepia nowoczesne i niestandardowe podejście do zagadnienia budowy marek, inspiruje i motywuje do zmian.
Styl prezentacji
Stymulujące, wciągające i interaktywne prelekcje Martina często nagradzane są owacjami na stojąco. Humor, energia oraz swobodny styl przekazu sprawiają, że wykłady Martina są kluczowym punktem każdego wydarzenia.
Język prelekcji
Prelegent prezentuje w języku angielskim i duńskim.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
W celu uzyskania informacji na temat prelekcji lub zaaranżowania wystąpienia Prelegenta w Twojej firmie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.
Jak zarezerwować wystąpienie Prelegenta?
Skontaktuj się z naszym konsultantem mailowo lub telefonicznie.
Aby porozmawiać na temat wyboru właściwego Prelegenta dla Twojej organizacji, skontaktuj się z nami:
+48 58 321 73 02
[email protected]
www.speakers.pl
© 2002 - 2024 Celebrity Speakers Polska